Den där sköna tystnaden....

Jahaja, då var man hemma, nuduschad, proppmätt och dessutom med huvudvärk. Åkte till Mr.Underbar igår ( haha )..Älska smeknamnet eftersom jag knappt känner honom..bara fått för mig att han är underbar helt enkelt..haha jag e sjuk. Aja, vi satt iaf på hans ashärliga balkong och bara tänkte, pratade. var tysta ( en skön tystdnad dock ). Sen kollade vi på världens sämsta film ever...gosh, somnade i världens bästa famn haha så himla mysigt. Låg i hans famn hela natten typ...han tog min hand och jag hans...så mysigt. Inga kyssar dock, inte ens en puss. Drygt, men jaja haha :) Vet inte, men hoppas ingen läser denna jävla töntblogg...för jag skriver verkligen bara av mig här! Grejjen är den att just känslor har jag jävligt svårt att hantera, känslor, tankar osv...speciellt när det handlar om att jag börjar typ..få känslor för ngn. Det är jättejättejobbigt för mig...aja whatever. Vill bara vara hemma ikväll, hemma ensam, själv, alone. Me myself and I liksom...bara ligga här in tha famous sofa och tänka lite till...heh. Ska nog göra det nu.


Peace! / MissCcase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0