Lite brunare.

Aha, Jag fick en liten ångest attack över att jag var så blek så drog ner till solariet och tog mig en 20-minutare. Skönt som fan. har faktiskt bara solat 1 enda gång i sommar...måste bli ändring på det va...menmen nu är jag lite brunare iaf. Mr.Underbar är inte lika underbar längre. han är så sjukt seg på att svara på sms så det finns inte, eller så är det bara mina sms han undviker..I don´t know, och jag vill nog kanske inte veta heller..han kanske bara är upptagen? ( nu börjar grubblandet..) nej men seriöst, jag lever för mig själv, jag lever mitt liv så pass på allt det här med kärlek och känslor hit o dit. Fuck det jag har mig själv. Och min underbara Marianna, fan vad jag saknar henne...Vet att vi glidit ifrån varandra sen vi började olika skolor och vet att vi inte kommer kunna bli det vi va förr, men vafan någon jävla måtta måste det vara. Vi måste ses oftare. Kommer nämligen aldrig träffa någon som henne i hela mitt liv. Hon har förändrat mig, hon har stärkt mig, Då och nu. Föralltid. Det är konstigt det här med polare, vänner...kompisar? Jag har väl egentligen jävligt många polare, färre kompisar men jag har fanimej bara en vän och det är hon. Nej Hon med stort H. Min Marri. Fuck vad jag älskar henne, DÄR kan man säga kärlek utan att få ångest en endaste gång. Vet att hon har fått många nya kompisar, precis som jag men det kommer alltid, alltid vara Cassi och Marri som ett, inte två. Wellwell....ångrade mig lite angånde det där med film, har inga bra och tänker inte ladda ner heller, sist jag gjorde det krashade hela datorn haha, så håller mig laglig. Är faktiskt ganska skönt att skriva av sig lite tankar och funderingar ibland. Alltid vart emot bloggar...tyckt att det varit så larvigt med allt rosa puttinutt och dagens outfit och "chacha bloggeeeeen hihihihihi"...nä pass på det va. Inte min stil. Men detta va ju nice. Detta får nog räcka just nu...kanske skriver en sväng till sen. När ännu mer tankar tar över. Peace / MissCcase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0