Vart fan ska man börja?

Alltså..suck. Sitter och tänker, TO much. Tänker på männiksor som kommit och gått i mitt liv...Vissa som finns kvar men även på dem som stängt sin dörr in till mitt liv. Av olika anledningar. Somsagt, skriver allt endast för migsjälv och ingen annan så ingen behöver bry sig ett shit. Wellwell...Undrar hur många gånger man sagt till någon att den är den bästa som finns, hur mycket man älskar och hur mycket man finns för en person, och jag undrar hur många gånger man faktiskt menat det man sagt, jag menar...OM man verkligen menar det man säger då borde man väl hålla det? Då borde man väl inte dra eller låta den andre gå? Right? Visst kanske man menar saker och säger vissa grejjer i stundens hetta, som känns rätt för stunden..men asså shit. Folk blir bara ledsna? Vet inte riktigt vad jag skulle söga till alla dem som fittat sig mot mig..men heller ingen aning vad fan jag skulle säga till alla dem jag själv fittat mig mot. Finns ju så mycket att säga, men vart fan ska man börja? Till dig vet jag iaf vad jag skulle säga, utan problem. Efter allt jag gjort, höll du på att leda mig till min egen död. Sjuka människa. Jag hatar dig, en av anledningarna varför är för att jag även älskar dig. Fattar inte hur jag kunde vara så jävla dum i huvudet som verkligen, helt seriöst trodde att det skulle vara dig jag fick dela mitt liv med. idiot. Inte för att låta sådär självgod, men du kommer aldrig någonsin hitta någon som mig, vet du varför? Jo för ingen någonsin kommer kunna älska dig så som jag gjorde. Ingen kommer NÅGONSIN kunna ge dig all den kärlek jag gav. Allt jag gav utan att få någonting tillbaka annat än en fet jävla käftsmäll. För det var precis så det känndes. Fuck you. Jag älskar dig.

Peace! / MissCcase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0